Jaunumi

Jaunais BMW R 1200 R. Jaunais BMW R 1200 R Classic

BMW R 1200 R un BMW R 1200 R Classic  – jauni dinamiski BMW Motorrad rodsteri.

Ar jaunajiem R 1200 R un R 1200 R Classic BMW Motorrad turpina rodsteru būves tradīcijas un prezentē panākumiem bagātā modeļa R 1200 R pēctečus. Abi motocikli kombinē moderni sportisku un klasisku dizainu, piedāvā augstākās klases kvalitāti un dinamiskās īpašības, tā garantējot vēl lielāku braukšanas prieku.

01.small.jpg

Pateicoties palielinātam griezes momentam, jaunais boksermotors ir ieguvis vēl izteiktāku temperamentu. Priekšgājējs modelis jau nodrošināja lielisku dinamiku visos apstākļos, taču BMW R 1200 R jaunie modeļi var lepoties ar ekstraspēku. Pārņemts no modeļa BMW HP2 Sport, jaunais motors ar 1170 cm3 darba tilpumu un jaunākās paaudzes gāzu sadales mehānismu ir tāds pats, kādu patlaban uzstāda BMW R 1200 GS un BMW R 1200 RT.

Apvienojot ultramodernu tehnoloģiju un divas atšķirīgas dizaina koncepcijas, jaunie BMW rodsteri savā segmentā saliek diskrētas izsmalcinātības akcentus.

02.small.jpg

Bāzes versija R 1200 R ar jauniem vieglmetāla diskiem uzsver sportiski vispusīgu raksturu, savukārt R 1200 R Classic spieķotie riteņi gādā par smalki nostalģisku noskaņu.

Jauno modeļu atšķirības turpinās arī krāsojumā un citās detaļās. Piemēram, R 1200 R Classic, atbalstot klasisko rodsteru  tradīcijas, ir safīra melns krāsojums, ko papildina baltas krāsas josla pār degvielas bāku un priekšējo dubļusargu.

03.small.jpg

Modeļa bāzes versija R 1200 R ir pieejama matētā dūmakaini pelēkā metālikas, gaiši pelēkā metālikas vai sarkana ābola metālikas krāsā, trim variantiem pārstāvot dinamisku, elegantu un modernu rodstera interpretāciju.

Šie trīs krāsojuma varianti kopā ar Nirburgas tumšas sudraba krāsas transmisiju un riteņiem akcentē rodstera sportiski dinamisko pusi. Turpretī R 1200 R Classic uzsvars likts uz vizuālu kontrastu, izceļot tādas detaļas kā Telelever piekari, transmisiju, cilindru galvas un rāmi. R 1200 R Classic īpašais dizaina autogrāfs ir pilnībā hromēta izplūdes sistēma un hroma dizaina atpakaļskata spoguļi, kamēr bāzes versijas vizuālie akcenti ir matēts nerūsējoša tērauda izplūdes sistēmas slāpētājs un melni atpakaļskata spoguļi.

04.small.jpg

Neskatoties uz atšķirībām R 1200 R un R 1200 R Classic ārienē, abus modeļus vieno viena un tā pati tehnika un tehnoloģijas.

Piemēram, maksimālu izturību un stingrību nodrošina praksē daudzkārt pārbaudītais divdaļīgais rāmis ar atbalsta rāmi aizmugurē, kas kā svaru taupoša tērauda cauruļu konstrukcija radīta, motoru izmantojot kā nesošu daļu. R 1200 R priekšējā piekarē ir izmantota labi pazīstamā Telelever sistēma ar pilnveidotu dakšas konstrukciju. Tās augstajai kvalitātei un palielināta diametra vadīklām (no 35 uz 41 mm) ir pozitīvs iespaids uz jaunā motocikla izskatu. Pakaļējās piekares lomu uzņemas labi pazīstamā BMW Paralever sistēma ar lietu vienpusēju alumīnija balstu.

05.small.jpg

Abiem jaunajiem modeļiem var uzstādīt papildaprīkojuma sarakstā esošo piekares elektroniskās vadības sistēmu ESA. Tā ļauj regulēt pakaļējās piekares atsperes priekšnospriegojumu, amortizatora saspiešanu un atsitienu, kā arī amortizatora atsitienu priekšējā piekarē. ESA sevi ir apliecinājusi kā lielisku risinājumu, kas ļauj optimizēt vadāmību un komfortu.

Atbilstību augstākajiem drošības standartiem garantē pārbaudītas bremžu sistēmas izmantošana, ko iespējams papildināt ar rūpnīcā uzstādāmu papildaprīkojumu: BMW Motorrad integrālo ABS (daļēji integrālajā versijā) un automātisko stabilitātes kontroli ASC.

06.small.jpg

Esot ražotājam, kas tradicionāli nodrošina pilnīgus risinājumus, BMW Motorrad R 1200 R un R 1200 R Classic ir izstrādājis arī plašu papildu aprīkojuma klāstu un piedāvā dažādus aksesuārus motociklu tālākai individualizēšanai.

07.small.jpg

Pārskats par būtiskākajiem faktiem jaunajiem R 1200 R un R 1200 R Classic:

  • skaidras atšķirības starp R 1200 R un R 1200 R Classic krāsojumā un aprīkojumā;
  • jauns, dinamiskāks raksturs, ko nodrošina divu sadales vārpstu izmantošana katrā cilindrā;
  • maksimālais griezes moments palielināts līdz 119 Nm pie 6000 apgr., jauda – līdz 81 kW (110 ZS) pie 7750 apgr.;
  • motora maksimālais apgriezienu skaits palielināts no 8000 līdz 8500, paplašinot lietderīgo apgriezienu diapazonu;
  • pilnveidota griezes momenta līkne, nodrošinot vēl lielāku rodstera vadīšanas baudu uz lauku ceļiem;
  • spontāna atsaucība uz braucēja komandām un vēl vieglāka motora vadība;
  • cilindru galvu stiprinājums ar divām (iepriekš četrām) skrūvēm, kā arī jauns, dinamiskāks noformējums;
  • īsāks, sportiskāks izplūdes sistēmas slāpētājs no matēta nerūsējoša tērauda (R 1200 R) vai hromēta nerūsējoša tērauda (R 1200 R Classic);
  • elektroniski kontrolēts vārsts izplūdes sistēmā īpaši efektīgai motora skaņai;
  • lieti vieglmetāla riteņu diski (R 1200 R);
  • spieķoti riteņu diski ar alumīnija aplocēm (R 1200 R Classic);
  • ESA (piekares elektroniskā vadība) kā papildaprīkojums;
  • BMW Motorrad integrālā ABS daļēji integrālajā bremžu sistēmā (rūpnīcā uzstādāms papildaprīkojums);
  • automātiskā stabilitātes kontrole ASC (papildaprīkojums);
  • jauna dizaina kokpits ar diviem apaļiem analogajiem mērpulksteņiem;
  • jaunu hidrauliskie rezervuāri ar tonēta materiāla dizainu;
  • BMW Motorrad augstajiem standartiem atbilstoša plaša papildu aksesuāru programma.

08.small.jpg

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website