Jaunumi

Jaunumi sportam un tūrismam

Līdztekus strītfaiteram, par ko rakstījām iepriekš, K 1300 ģimene ieguvusi vēl divus jaunpienācējus, kas nule kā prezentēti starptautiskajā motociklu mesē Intermot Ķelnē. Un tie ir... Nu, protams, majestātisks tūrisma kategorijas mocis K 1300 GT Sports Tourer, kā arī sporta baiks K 1300 S.

Abi jaunie motocikli savā aprīkojumā ieguvuši ar jau pieminēto četrcilindru 1293 cm3 dzinēju. Tiesa, tas mērķtiecīgi ticis pielāgots katra konkrētā modeļa specifiskajām prasībām. Ja sportista dinamiskie parametri neatšķiras no strītfaitera (max. jauda 173 ZS pie 9250 apgriezieniem un 140 Nm griezes moments), tad tūristam, kurš 80% no ekspluatācija laika pavada zemo un vidējo apgriezienu diapazonā, jauda samazināta līdz 160 ZS. Toties tā motors priecē ar izcili mierīgu, vienmērīgu darbību un samazinātu trokšņu līmeni.

full1.jpg

Tūrisma motociklu klasē BMW Motorrad no laika gala bijis modes noteicējs un ar K 1300 GT pierāda, ka vēlas saglabāt šo prestižo statusu joprojām. Diez vai iespējams tirgū atrast vēl kādu moci, kas būtu vēl labāk piemērots dinamiskam ceļojumam un spētu nodrošināt braucējiem tik lielisku vēja un lietus aizsardzību. Tā neparasti šaurā, aerodinamiski optimizētā kapotāža uzsver K 1300 GT mobilitāti un aktīvo raksturu. Mototūristi ar atzinību novērtēs optimizēto vadības ergonomiku, kas ļaus nenogurstot veikt vēl garākas distances.

full2.jpg

Sporta modeļa K 1300 S dizainiskās izmaiņas pamatā saistītas ar centieniem uzlabot moča aerodinamiku (salīdzinājumā ar priekšgājēju K 1200 S). Tā aptecētāji kļuvuši nedaudz slaidāki, un pats mocis t.s. plecu daļā padarīts par 18 mm šaurāks, kas pozitīvi atsaucies uz tā gaitas stabilitāti un, bez šaubām, atlētisko izskatu. 

full3.jpg


Kā jau iepriekš pieminēts, atbilstoši katra modeļa specifiskajai dabai ticis adaptēts ātrumkārbas darba algoritms, Duolever priekšējās piekares sistēma, kā arī šasijas regulējums, lai nodrošinātu tiem perfektas gaitas īpašības – precīzu vadāmību, maksimālu dinamiku un adekvātu komfortu. Papildaprīkojumā tiek piedāvātas tādas ekstras, kā BMW oriģinālā elektroniski regulējamā piekare (ESA II), kas ļauj dinamiski pielāgot motocikla šasijas darbību braukšanas stilam un konkrētiem ceļa apstākļiem, automātiskā stabilitātes kontrole (ASC), kruīza kontrole, borta dators, moderna zagļu aizsardzības sistēma, apsildāmi sēdekļi un stūres rokturi, kā arī daudzas citas modernas tehnoloģiskas ierīces.  
Nu ko, pēc visa spriežot, BMW K sērija kļuvusi par pamatlicēju jaunai Čempionu līgai divriteņu braucamrīku tirgū, kas vēl nebijušos augstumos paceļ kvalitātes, komforta un drošības standartu latiņu.

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website