Jaunumi

Fotosesija kopā ar Kalnu karaļiem. BMW G 450 X „Dzelzs kalnā”.

Pāris nedēļas pirms BMW Motorrad komandas braucēji Andijs Letenbišlers un Gerhards Forsters izcīnīja lielisku otro un sesto vietu slavenajā Erzberg Rodeo, apņēmīga brigāde ieradās notikuma vietā, leģendārajā Dzelzs kalnā (Iron Mountain) Austrijā, lai sarīkotu BMW G 450 X motociklu brošūras fotosesiju.

Revolucionārais G 450 X ir nozīmīgs BMW Motorrad enduro motociklu papildinājums. Motocikla iemūžināšana tā dabiskajā vidē tika uzticēta Nīderlandes fotogrāfam Matijsam van Roonam (Matthijs van Roon). Mārketinga aģentūrai 180 Amsterdam, kas apkalpo BMW Motorrad nenācās ilgi lauzīt galvu par fotosesijas vietu. Ercberga nelīdzenais, bīstamais reljefs ir ideāla vieta BMW Motorrad bezceļu motocikla fotografēšanai.

Aģentūras 180 Amsterdam mākslinieciskais direktors Džeimss Sadlers ir pārliecināts, ka labāku vietu par Dzelzs kalnu vienkārši nebija iespējams atrast: „Mēs izvēlējāmies Ercbergu, tāpēc, ka šeit notiek pasaulē grūtākās enduro sacensības. Jau kvalificēšanās sacīkstēm ir milzu sasniegums, un no 500 startējušajiem šogad finišēja tikai 36!”

2007. gadā nogurdinošās sacensības vēroja vairāk nekā 20 000 skatītāju. Toreiz BMW rūpnīcas braucējs Simo Kirsi (Simo Kirssi) atstāja pārējos 1376 braucējus putekļos, un uzvarēja t.s. „Karaļu klasē” ar BMW HP2 Enduro un uzrādīja visu laiku labāko laiku sacensību prologā. Lai kvalificētos startam par Hare Scramble iesauktajā izcīņā, motobraucējiem vispirms jāpierāda sava varēšana „Dzelzs ceļa prologā” jeb Iron Road Prologue. Tā ir 13,5 kilometrus gara kalnā braukšanas sacīkste, kuras laikā 1500 motobraucēju cenšas pēc iespējas ātrāk tikt augšā Dzelzs kalnā, kur, starp citu, arī notika G 450 X fotosesija. Uz uzvaru var cerēt tikai tie, kas iekļūst TOP 50 jeb pirmajā starta rindā, pārējiem redzamību stipri traucē putekļi. Skats, kā lieli divcilindru motocikli rēkdami sasniedz ātrumu 185 km/h uz irdenas grants, ir neaizmirstams. Un tieši to 2008. gada Hare Scramble ieradās vērot nu jau 30 000 skatītāju.

„Šogad bija visgrūtākais Ercbergas Rodeo, kādu spēju atcerēties,” apgalvo Andijs Letenbišlers (Andi Lettenbichler) pēc iesaukas „Letti”. Viņš bija sacensību līderis līdz otrajam kontrolpunktam, netālu no kura salauza sava motocikla kājas atbalstu. Pēc tam vadību sagrāba pagājušā gada uzvarētājs Tadijs Blazušaks (Taddy Blazusiak), kuram arī izdevās uzvarēt šī gada Hare Scramble.

Savukārt Matijss van Roons šim darbam tika izraudzīts par spēju iemūžināt nekustīgā foto braucoša mehānisma drāmu: „Ar platleņķa objektīvu palīdzību viņš panāk ļoti dramatisku efektu, un tieši tas mums bija vajadzīgs. Viņš arī nebaidās nosmērēties, kas ir ļoti svarīgi fotografējot enduro motociklus!”, smejas Dž. Sadlers. Aizraujošie fotouzņēmumi nebūtu iespējami bez meistarīgiem braucējiem. Andijs labi pazīst Ercbergu un viņam ir teicama braukšanas tehnika. Ne velti viņš ir pieckārtējs Vācijas čempions mototriālā. Džoels Smetss (Joel Smets) ir pieckārtējs pasaules čempions motokrosā, un piedalījies daudzu motociklu izstrādē un pilnveidošanā. Viņš nepiedalījās Ercberga rodeo, un izmantoja iespēju, lai iepazītos ar BMW G 450 X motociklu: „Man nevajadzēja daudz laika, lai pie tā pierastu. Ja četras dienas nākas pavadīt uz motocikla, tas ir ļoti svarīgi.”

Jaunās BMW G 450 X brošūras tiks izplatītas jūlijā.

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website