Dodieties relaksētā braucienā jebkurā laikā
Jūs jūtat izsalkumu pēc ceļa, pēc jauna horizonta – ik kilometru. Tad Bagger ir motocikls jūsu ceļojumiem! Ar 6 cilindriem, ārkārtīgi līganu darbību un iespaidīgu jaudas piegādi šaubu vairs nav – brauciens sākas tagad. Motocikls un jūs kļūstat par vienu veselumu begeram tipiskā siluetā: apcirptais vējstikls un uzkrītošā aizmugure veido nekļūdīgi atpazīstamu izskatu. Aiz iespaidīgā dizaina ir modernas tehnoloģijas un augsta līmeņa komforts. Tie, kas brauc ar begeru, izbauda vēju sejā, un kreisēšana šeit ir daļa standarta aprīkojuma. Tāpēc dodieties ceļā un izbaudiet vēju – ar K 1600 B.
Nekļūdīgi atpazīstams. Nekļūdīgi citāds
Kā īstam begeram, K 1600 B piemīt īpaša stāja un tas ir radīts nepiespiestai kreisēšanai. Krītošā silueta līnija motociklam liek izskatīties zemam un garam. Blackstorm metāliskā krāsa apvienojumā ar dažādiem melnajiem toņiem uzsver begera formu, liekot motociklam izskatīties ekspresīvi un pārliecināti.
Zemais vējstikls, skatienus piesaistošie aizmugurējie diožu pagriezienu rādītāji un koferos integrētās bremžu gaismas definē motocikla stilu. Iespaidīgo izskatu noslēdz melnais 6 cilindru dzinējs. Ar ērto stūri Bagger var droši vadīt pretī horizontam.
Neviens ceļš nav par garu
6 cilindru rindas dzinējs ar 1600 cm3 darba tilpumu nodrošina izcilu dinamiku, kas apvienota ar nepārspējami līganu darbību un jaudas piegādi. Esot ceļā kopā ar draugiem, jūs katru līkumu varēsiet izbraukt dinamiski un izveicīgi. Dzinējs maksimālo griezes momentu un jaudu (175 Nm un 118 kW) attīsta bez piepūles un to pārvērš nesalīdzināmā dinamikas spēkā. Turklāt 75% maksimālā griezes momenta tiek sasniegti jau pie 1500 apgr./min. Tas nozīmē, ka pat pati mazākā rokas kustība uz gāzes roktura liks sajust spēcīgu paātrinājumu. Nokļūstot galamērķī, atpakaļgaitas palīgs nodrošinās vienkāršu manevrēšanu. Izvēloties bezatslēgas piekļuves sistēmu, jūs motociklam pievienosiet vēl vienu modernu elementu, kas būs perfekts punkts uz “i”.
Nebeidzama braukšanas bauda
Lai kurš sēdētu uz Bagger, to pārņem vēlēšanās doties ceļā. Pateicoties šī īpašā motocikla augstajam komforta līmenim, braukšanas laiks nav ierobežots. Standarta aprīkojumā iekļautā sistēma ESA garantē optimālu motocikla vadīšanu un dinamiku, turklāt režīms CRUISE gaitas amortizāciju padara īpaši mīkstu. Šāda tipa motociklam tipiskie kāju balsti nodrošina izteikti atbrīvotu sēdpozīciju un tīru braukšanas baudu. Uzstādot papildaprīkojumu no plašā piederumu un palīgu klāsta, piemēram, priekšējo skaļruņus, pārnesumu pārslēgšanas palīgu, palīgu kustības uzsākšanai pret kalnu vai papildu sīklietu nodalījumus, jūs varat komfortu palielināt vēl vairāk, motociklu individualizējot atbilstoši savām prasībām un vēlmēm. Motocikla īpašais izskats un stāja ar garantiju piesaistīs citu braucēju skatienus.
K 1600 B PIEDERUMI
BAGĀŽA
Koferu iekšējā soma
Sīklietu nodalījumi
ERGONOMIKA UN KOMFORTS
Viegli tonēts vējstikls
Koferu aizsarguzlikas
Zemais sēdeklis
Priekšēji kāju balsti
Kāju balsti pasažierim
Centrālais balsts
NAVIGĀCIJA
Navigator V vai VI
1 – pieejams tikai ASV.
DROŠĪBA
Dzinēja aizsargstienis
Pārnesumu pārslēgšanas palīgs Pro
Palīgs braukšanas uzsākšanai pret kalnu
Pretaizdzīšanas signalizācija (bez centrālās atslēgas sistēmas)
Bremžu diska saslēgs ar pretaizdzīšanas signalizāciju
DIZAINS
Papildu LED lukturi
Kaltie riteņu diski
Hromētās daļas
Apakšējais apgaismojums
Citi noderīgi piederumi
BMW K 1600 B
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | eļļas/šķidrumdzeses četrtaktu 6 cilindru rindas dzinējs, divas augšējās sadales vārpstas, četri vārsti uz cilindru |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 72 mm x 67,5 mm |
Darba tilpums | 1649 cm3 |
Maksimālā jauda | 118 kW (160 ZS) pie 7750 apgr./min |
Maksimālā grieze | 175 Nm pie 5250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,2 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Atgāzu kontrole | slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstību izmešu standartam EU-4 |
CO2 izmeši | |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 200 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 5,7 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | 700 W |
Akumulators | 12 V / 19 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā |
Pārnesumkārba | 6 ātrumu |
Pārvads | vārpstas pārvads |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | tilta tipa rāmis no lieta alumīnija, dzinējs kā nesošais elements |
Priekšējā riteņa piekare | BMW Motorrad Duolever; centrālais statnis |
Aizmugures riteņa piekare | BMW Motorrad Paralever |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 115 mm /125 mm |
Riteņu bāze | 1618 mm |
Izskrējiens | 106,4 mm |
Stūrēšanas leņķis | 62,2° |
Riteņi | lieta alumīnija diski |
Diska izmērs priekšā | 3,50 x 17" |
Diska izmērs aizmugurē | 6,00 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 ZR 17 |
Riepas izmērs aizmugurē | 190/55 ZR 17 |
Priekšējās bremzes | divi 320 mm diski, bremžu skavas ar 4 virzuļiem |
Aizmugures bremzes | 320 mm disks, bremžu skava ar 2 virzuļiem |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (daļēji integrēta) |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2489 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 1000 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1465 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 750 mm (ar augsto sēdekli: 780 mm) |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1720 mm (ar augsto sēdekli: 1770 mm) |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 336 kg |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 560 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 224 kg |
Degvielas bākas tilpums | 26,5 l |
Rezerves tilpums | 4 l |
1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni.