Jaunumi

Jaunie BMW F 750 GS un F 850 GS

Kopš debijas 2007. gadā F sērijas GS modeļi, pārstāvot vidējās klases Adventure segmentu, ar tipiskām Made by BMW Motorrad iezīmēm ir bijuši īstena braukšanas prieka sinonīms. Pēc pilnveidošanas desmit garu garumā BMW Motorrad nu ir radījis pilnīgi jaunus vidējās klases GS modeļus ar mērķi piedāvāt izcilas mašīnas braukšanai pa asfaltētiem ceļiem, ceļojumiem un piedzīvojumiem bezceļā.

 

P90283237_highRes_bmw-f-750-gs-bmw-f-8-(Large).jpg

 

Jaunais BMW F 750 GS un F 850 GS: premium vidējās klases ceļojumu enduro motocikli ar spēcīgu raksturu

Kopš debijas 2007. gadā F sērijas GS modeļi, pārstāvot vidējās klases Adventure segmentu, ar tipiskām Made by BMW Motorrad iezīmēm ir bijuši īstena braukšanas prieka sinonīms. Tāpat kā agrāk, GS abreviatūra reprezentē perfektu tūrisma un garo braucienu, kā arī sportiskas dinamikas un bezceļa spēju sintēzi. Citiem vārdiem, BMW GS ir izcils kompanjons pasaules attālāko nostūru atklāšanā ar motociklu.

Pēc pilnveidošanas desmit garu garumā BMW Motorrad nu ir radījis pilnīgi jaunus vidējās klases GS modeļus ar mērķi piedāvāt izcilas mašīnas, kas lietošanā ir vēl vienkāršākas un prasa vēl mazāk rūpju, vai runa būtu par sportisku braukšanu pa asfaltētiem ceļiem, došanos garā ceļojumā kopā ar pasažieri un bagāžu vai piedzīvojumu braucienu bezceļa apvidū.

Pat vairāk nekā priekšgājēji jaunie F 750 GS un F 850 GS ir orientēti uz attiecīgām motociklistu grupām. F 750 GS domāts braucējiem, kas vēlas sajūtas, ko sniedz šāda tipa motocikls, ceļojumu enduro dizainam esot apvienotam ar nelielu sēdekļa augstumu, ekonomiskumu un vispusību. Tam pretstatā jaunais F 850 GS līdz ar lielāku jaudu un griezes momentu piedāvā vēl spilgtākas tūrisma motocikla īpašības, kas apvienotas ar spēju braukt bezceļā.

 

P90283241_highRes_bmw-f-750-gs-bmw-f-8-(Large).jpg

 

Jaudīgs jauns divcilindru rindas dzinējs ar divām balansēšanas vārpstām un 270/450 grādu aizdedzes intervālu optimāli vienmērīgai darbībai un emocionālai skaņai

Jaunā dzinēja izstrādē galvenais mērķis bija palielināt jaudu un griezes momentu. Papildus tam īpaša uzmanība tika veltīta degvielas patēriņa samazināšanai. Motora darba tilpums ir 853 cm3, un 57 kW (77 ZS) jauda pie 7500 apgr./min, ko attīsta F 750 GS, ir vairāk nekā pietiekama. Jaunais F 850 GS attīsta 70 kW (95 ZS) pie 8250 apgr./min, kas ir ārkārtīgi labs jaudas rādītājs.

Dzinēja izstrādātāji panāca spēcīgu un emocionāli pievilcīgu motora skanējumu, izmantojot kloķvārpstas konfigurāciju, kurā starp klaņiem ir 90 grādu leņķis, un 270/450 grādu aizdedzes intervālu. Nevēlamas vibrācijas novērš jaunā dzinēja divas balansēšanas vārpstas. Jauns sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju prasa mazāku sajūga sviras nospiešanas spēku, savukārt samazināts dzinēja bremzēšanas spēks vairo drošību uz ceļa. Aizmugurējā riteņa piedziņa notiek ar sešu pakāpju pārnesumkārbas starpniecību, un ķēdes piedziņa tagad atrodas motocikla kreisajā pusē.

 

P90283259_highRes_bmw-f-750-gs-bmw-f-8-(Large).jpg

 

Bāzes aprīkojumā iekļautie režīmi Road un Rain, ka arī ABS un ASC  nodrošina braukšanas prieku un uzlabotu drošību. Pro braukšanas režīmi pieejami kā papildu aprīkojums

Jaunie GS modeļi spēj piemēroties individuālām motocikla vadītāja vajadzībām, piedāvājot braukšanas režīmus Rain un Road, savukārt BMW Motorrad ABS un automātiskās stabilitātes kontroles ASC kombinācija garantē augstu drošības līmeni.

F 750 GS un F 850 GS var uzstādīt dažādu papildaprīkojumu, piemēram, braukšanas režīmu sistēmu Pro, kas ietver papildu iestatījumus Dynamic, Enduro un Enduro Pro (pēdējais paredzēts tikai F 850 GS), kā arī dinamisko saķeres kontroli DTC un ABS Pro, kas vēl drošāku padara līkumā sasvērta motocikla bremzēšanu.

 

P90283263_highRes_bmw-f-750-gs-bmw-f-8-(Large).jpg

 

Jauns tērauda tilta tipa rāmis ar monokoka konstrukciju, optimizēta piekares ģeometrija un jauns degvielas tvertnes novietojums

Jauno F sērijas GS modeļu tilta tipa rāmis ir izgatavots no velmētām un metinātām daļām. Rāmis integrē divcilindru rindas dzinēju kā nesošo elementu, tā panākot stingru un robustu konstrukciju. Degvielas tvertnei tagad ir tradicionāls novietojums starp sēdekli un rāmja galvu, nodrošinot optimizētu konstrukcijas elementu izvietojumu un uzlabotu smaguma centru.

 

P90283305_highRes_bmw-f-750-gs-11-2017-(Large).jpg

 

Izteiktāks GS profils, pateicoties vīrišķīgākam dizainam

F 750 GS un F 850 GS ir ieguvuši ne vien pilnīgi jaunu tehniku, bet arī jaunu izskatu, kam pamatā likts dinamiskāks un vīrišķīgāks dizains. Papildus bāzes versijai jaunie F modeļi ir pieejami arī Exclusive stila variācijās. Rallye stils ir ekskluzīvs modelim F 850 GS un lielāku uzsvaru liek uz motocikla bezceļa spējām.

 

P90283420_highRes_bmw-f-850-gs-11-2017-(Large).jpg

 

Unikāls aprīkojuma un BMW Motorrad oriģinālo piederumu klāsts

Jaunie F sērijas GS modeļi tiek laisti klajā ar aprīkojuma piedāvājumu, kas ir unikāls vidējā klasē. Vai tie būtu dažāda augstuma sēdekļi un vējstikli, Connectivity sistēma ar TFT displeju, eCall avārijas zvans, tas ir fascinējošs aprīkojums, kas motocikla īpašniekam sniedz iespēju maksimāli izbaudīt braukšanas prieku un drošību.(šī opcija pagaidām nav pieejama mūsu tirgum)

 

P90283464_highRes_bmw-f-850-gs-11-2017-(Large).jpg

 

BMW F 750 GS un F 850 GS pārskats īsumā

  • jaudīgs divcilindru rindas dzinējs ar 853 cm3 darba tilpumu. F 750 GS: 57 kW (77 ZS) pie 7500 apgr./min un 83 Nm pie 6000 apgr./min. F 850 GS: 70 kW (95 ZS) pie 8250 apgr./min un 92 Nm pie 6250 apgr./min;
  • ārkārtīgi spēcīga un emocionāla dzinēja skaņa, pateicoties kloķvārpstai ar 90 grādu leņķi starp klaņiem un 270/450 grādu aizdedzes intervālam;
  • jauns, robusts tilta tipa tērauda rāmis ar monokoka konstrukciju;
  • jauna apvērsta teleskopiskā dakša, kā arī divpusēja aizmugurējā dakša ar centrālo statni, lai nodrošinātu jutīgākas piekares reakcijas;
  • ABS un ASC, kā arī Rain un Road braukšanas režīmi iekļauti standarta aprīkojumā;
  • Pro braukšanas režīmi ar ABS Pro, dinamiskā bremžu gaisma, DTC un jauni braukšanas režīmi Dynamic, Enduro un Enduro Pro (pēdējais vienīgi G 850 GS) pieejami kā papildu aprīkojums;
  • piekares elektroniskās vadības sistēma jeb ESA pieejama kā papildu aprīkojums;
  • pašpastiprinošs sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju un mazāku sajūga sviras pretestību;
  • LED priekšējais lukturis ar diožu dienas gaitas gaismu pieejams kā papildu aprīkojums;
  • sistēma Connectivity ar daudzfunkcionālu instrumentu klasteri un 6,5 collu pilnkrāsu TFT displeju ar dažādām papildu funkcijām pieejams kā papildu aprīkojums;
  • inteliģentais avārijas zvans pirmo reizi pieejams šīs klases motocikliem, papildu aprīkojums.(šī opcija pagaidām nav pieejama mūsu tirgum) ;
  • optimizētas bezceļa un ceļojumu spējas ar uzlabotu aizsardzību no vēja un nokrišņiem;
  • vēl izteiktāks GS profils, pateicoties jaunam dizainam;
  • jauni krāsojumu varianti, kā arī stila variācijas Rallye un Excluscive;
  • vidējai klasei unikāls aprīkojuma un piederumu klāsts, tajā skaitā Keyless Ride, pārnesumu pārslēgšanas palīgs Pro, piekares sistēma Dynamic ESA, eCall, Connectivity u.c.

 

P90283472_highRes_bmw-f-850-gs-11-2017-(Large).jpg

 

Pārējie attēli un video pieejami šeit: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0275427EN/the-new-bmw-f-750-gs-and-f-850-gs

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website