Kopš debijas 2007. gadā F sērijas GS modeļi, pārstāvot vidējās klases Adventure segmentu, ar tipiskām Made by BMW Motorrad iezīmēm ir bijuši īstena braukšanas prieka sinonīms. Pēc pilnveidošanas desmit garu garumā BMW Motorrad nu ir radījis pilnīgi jaunus vidējās klases GS modeļus ar mērķi piedāvāt izcilas mašīnas braukšanai pa asfaltētiem ceļiem, ceļojumiem un piedzīvojumiem bezceļā.
Jaunais BMW F 750 GS un F 850 GS: premium vidējās klases ceļojumu enduro motocikli ar spēcīgu raksturu
Kopš debijas 2007. gadā F sērijas GS modeļi, pārstāvot vidējās klases Adventure segmentu, ar tipiskām Made by BMW Motorrad iezīmēm ir bijuši īstena braukšanas prieka sinonīms. Tāpat kā agrāk, GS abreviatūra reprezentē perfektu tūrisma un garo braucienu, kā arī sportiskas dinamikas un bezceļa spēju sintēzi. Citiem vārdiem, BMW GS ir izcils kompanjons pasaules attālāko nostūru atklāšanā ar motociklu.
Pēc pilnveidošanas desmit garu garumā BMW Motorrad nu ir radījis pilnīgi jaunus vidējās klases GS modeļus ar mērķi piedāvāt izcilas mašīnas, kas lietošanā ir vēl vienkāršākas un prasa vēl mazāk rūpju, vai runa būtu par sportisku braukšanu pa asfaltētiem ceļiem, došanos garā ceļojumā kopā ar pasažieri un bagāžu vai piedzīvojumu braucienu bezceļa apvidū.
Pat vairāk nekā priekšgājēji jaunie F 750 GS un F 850 GS ir orientēti uz attiecīgām motociklistu grupām. F 750 GS domāts braucējiem, kas vēlas sajūtas, ko sniedz šāda tipa motocikls, ceļojumu enduro dizainam esot apvienotam ar nelielu sēdekļa augstumu, ekonomiskumu un vispusību. Tam pretstatā jaunais F 850 GS līdz ar lielāku jaudu un griezes momentu piedāvā vēl spilgtākas tūrisma motocikla īpašības, kas apvienotas ar spēju braukt bezceļā.
Jaudīgs jauns divcilindru rindas dzinējs ar divām balansēšanas vārpstām un 270/450 grādu aizdedzes intervālu optimāli vienmērīgai darbībai un emocionālai skaņai
Jaunā dzinēja izstrādē galvenais mērķis bija palielināt jaudu un griezes momentu. Papildus tam īpaša uzmanība tika veltīta degvielas patēriņa samazināšanai. Motora darba tilpums ir 853 cm3, un 57 kW (77 ZS) jauda pie 7500 apgr./min, ko attīsta F 750 GS, ir vairāk nekā pietiekama. Jaunais F 850 GS attīsta 70 kW (95 ZS) pie 8250 apgr./min, kas ir ārkārtīgi labs jaudas rādītājs.
Dzinēja izstrādātāji panāca spēcīgu un emocionāli pievilcīgu motora skanējumu, izmantojot kloķvārpstas konfigurāciju, kurā starp klaņiem ir 90 grādu leņķis, un 270/450 grādu aizdedzes intervālu. Nevēlamas vibrācijas novērš jaunā dzinēja divas balansēšanas vārpstas. Jauns sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju prasa mazāku sajūga sviras nospiešanas spēku, savukārt samazināts dzinēja bremzēšanas spēks vairo drošību uz ceļa. Aizmugurējā riteņa piedziņa notiek ar sešu pakāpju pārnesumkārbas starpniecību, un ķēdes piedziņa tagad atrodas motocikla kreisajā pusē.
Bāzes aprīkojumā iekļautie režīmi Road un Rain, ka arī ABS un ASC nodrošina braukšanas prieku un uzlabotu drošību. Pro braukšanas režīmi pieejami kā papildu aprīkojums
Jaunie GS modeļi spēj piemēroties individuālām motocikla vadītāja vajadzībām, piedāvājot braukšanas režīmus Rain un Road, savukārt BMW Motorrad ABS un automātiskās stabilitātes kontroles ASC kombinācija garantē augstu drošības līmeni.
F 750 GS un F 850 GS var uzstādīt dažādu papildaprīkojumu, piemēram, braukšanas režīmu sistēmu Pro, kas ietver papildu iestatījumus Dynamic, Enduro un Enduro Pro (pēdējais paredzēts tikai F 850 GS), kā arī dinamisko saķeres kontroli DTC un ABS Pro, kas vēl drošāku padara līkumā sasvērta motocikla bremzēšanu.
Jauns tērauda tilta tipa rāmis ar monokoka konstrukciju, optimizēta piekares ģeometrija un jauns degvielas tvertnes novietojums
Jauno F sērijas GS modeļu tilta tipa rāmis ir izgatavots no velmētām un metinātām daļām. Rāmis integrē divcilindru rindas dzinēju kā nesošo elementu, tā panākot stingru un robustu konstrukciju. Degvielas tvertnei tagad ir tradicionāls novietojums starp sēdekli un rāmja galvu, nodrošinot optimizētu konstrukcijas elementu izvietojumu un uzlabotu smaguma centru.
Izteiktāks GS profils, pateicoties vīrišķīgākam dizainam
F 750 GS un F 850 GS ir ieguvuši ne vien pilnīgi jaunu tehniku, bet arī jaunu izskatu, kam pamatā likts dinamiskāks un vīrišķīgāks dizains. Papildus bāzes versijai jaunie F modeļi ir pieejami arī Exclusive stila variācijās. Rallye stils ir ekskluzīvs modelim F 850 GS un lielāku uzsvaru liek uz motocikla bezceļa spējām.
Unikāls aprīkojuma un BMW Motorrad oriģinālo piederumu klāsts
Jaunie F sērijas GS modeļi tiek laisti klajā ar aprīkojuma piedāvājumu, kas ir unikāls vidējā klasē. Vai tie būtu dažāda augstuma sēdekļi un vējstikli, Connectivity sistēma ar TFT displeju, eCall avārijas zvans, tas ir fascinējošs aprīkojums, kas motocikla īpašniekam sniedz iespēju maksimāli izbaudīt braukšanas prieku un drošību.(šī opcija pagaidām nav pieejama mūsu tirgum)
BMW F 750 GS un F 850 GS pārskats īsumā
Pārējie attēli un video pieejami šeit: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0275427EN/the-new-bmw-f-750-gs-and-f-850-gs