Style Sport: Hockenheim Silber met. / Racingred uni
San Marino Blau metallic
Blackstorm Metallic

F 900 R

JAUNAIS BMW F 900 R

DINAMISKS, PROGRESĪVS, INTUITĪVS

Tīrais un spēcīgākais F 900 R dizains tā vien pieprasa pieņemt izaicinājumu. Šis dinamiskais rodsters ir tava iespēja likt plūst adrenalīnam. F 900 R ir gatavs atbildēt ar tiešumu un precizitāti, un tas nozīmē, ka motocikla jaudu tu vari izmantot intuitīvi, kā tavas domas tieši pārvēršot braukšanas baudā. Ar F 900 R tavā pusē ir pati modernākā gaismas tehnika, savienojamība un drošība – tālu priekšā citiem.

Uzsēdies, sāc braucienu, #NekadNepārstājIzaicināt! (#NeverStopChallenging)

F 900 R DIZAINS

Nebaidies – tas tikai vēlas jautrību

Aiz F 900 R muskuļotās ārienes slēpjas tīra braukšanas bauda. Precīzās līnijas uzsver mašīnas atlētiskumu kā sasprindzināti muskuļi. Motocikls šķiet fokusēts, precīzi noregulēts. Priekšdaļa ir agresīva: lukturis un mērinstrumentu panelis kompakti apvienojas ap stūri. Kā cīnītāja dūres: aptītas un gatavas uzbrukt ik sekundes daļu. Degvielas tvertne atrodas priekšā, nodrošinot optimālu svara sadalījumu un īsu aizmugurējo daļu. Kompaktais, apakšā novietotais klusinātājs pastiprina izteiksmīgo izskatu.

Tavam stilam ir nozīme

Katrs krāsojuma variants tev kaut ko pavēsta par tava F 900 R raksturu. Tāpat kā par tevis paša raksturu. Izvēlies metālisko krāsu Blackstorm, metālisko San Marino Blue vai stilu Sport, kas apvieno metālisko Hockenheim silver un Racing red.

RINDAS DIVCILINDRU DZINĒJS

Vairāk griezes tavai dzīvei

Intuitīvs, spontāns un dinamisks – tu negaidi laimīgos mirkļus. Tu tos vienkārši paņem, kad tava sirds grib. Lielas griezes F 900 R rindas divcilindru dzinējs no 4500 līdz 8500 apgr./min attīsta 87 Nm. Īstajā diapazonā, lai gūtu milzu braukšanas prieku. 895 cm3 motora maksimālā jauda ir 105 ZS.

The first step is the easiest – the A2 variant of the F 900 R.

The F 900 R is also available in an A2-compliant variant with 95hp, this can be reduced to 48hp to meet your A2 driver’s license requirements. You can enjoy the intuitive handling of the F 900 R from the very beginning.

Adaptīvais priekšējais lukturis

F 900 R adaptīvais priekšējais lukturis automātiski ieslēdzas, motociklu sasverot 7° leņķī. Atsevišķi diožu elementi galvenajā lukturī  nodrošina labāko iespējamo līkuma iekšmalas izgaismošanu, tā sniedzot vairāk komforta un drošības ik braucienā uz līkumota ceļa.

Piemērojams – bet tikai ergonomikas ziņā

F 900 R ergonomika ir orientēta uz priekšējo riteni un sportisku braukšanu. Ar sešiem sēdekļu augstumiem, regulējamu stūri, kā arī ar pēc izvēles pieejamo augsto stūri motocikls ir gatavs piemēroties, lai ikviens uz tā spētu atrast savu ideālo sēdpozīciju. Papildus tam ir pieejams arī augstais vējstikls, kas dod aizsardzību no vēja garākos braucienos.

Ikviens var atrast F 900 R, kas viņam der vislabāk. Mēs uzskatām, ka tieši tādam ir jābūt dinamiskam rodsteram.

Vairāk braukšanas prieka

Ar braukšanas režīmu sistēmas Pro papildu iestatījumiem tu jebkuru līkumu, jebkuru taisni vari pārvērst braukšanas baudā vēl ātrāk. Kopā ar to motocikls ir aprīkots arī ar drošību vairojošām sistēmām – ABS Pro, dinamisko saķeres kontroli DTC, dinamisko bremžu kontroli DBC, dzinēja bremzēšanas jeb griezes kontroli MSR. DBC garantē lielāku drošību bremzējot, savukārt MSR novērš riteņa izslīdēšanu, ja vadītājs spēji atlaiž gāzi vai ieslēdz zemāku pārnesumu. Pārnesumu pārslēgšanas palīgs Pro un elektroniski regulējamā piekare Dynamic ESA apvieno dinamiku ar komfortu: vēl lielākam brauciena baudījumam.

 

TEHNISKIE DATI UN APRĪKOJUMS

F 900 R

Askētisks, ar neslēptu būtību, atlētisks: jau no pirmā acu uzmetiena tā vien šķiet, ka šim rodsteram nekad nav miera. Tam ir moto, tāpat kā tev: #NekadNepārstājIzaicināt jeb #NeverStopChallenging. Iepazīsti tā tehniskos datus un standarta aprīkojumu!

 

 

 
BMW F 900 R
Motors  
Tips divcilindru rindas četrtaktu dzinējs ar šķidrumdzesi, divas augšējās sadales vārpstas, četri vārsti uz cilindru, eļļošanas sistēma ar sauso karteri
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 86 mm x 77 mm
Darba tilpums 895 cm3
Maksimālā jauda 77 kW (105 ZS) pie 8500 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgr./min
Maksimālā grieze 92 Nm pie 6500 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 66 Nm pie 4500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 13,1 :1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU-5
CO2 izmeši 99 g/km
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums 216 km/h; samazinātas jaudas versijā: 162 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 4,2 l/100km
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h 4,8 l
Degvielas tips bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 95 (ROZ);
Elektriskā sistēma  
Ģenerators 416 W (nominālā jauda)
Akumulators 12 V / 12 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā (ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju), ar troses pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba, integrēta dzinēja korpusā
Pārvads O-gredzenu ķēde ar triecienu slāpētāju aizmugurējā riteņa rumbā
Šasija/bremzes  
Rāmis tilta tipa rāmis
Priekšējā riteņa piekare apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 43 mm
Aizmugures riteņa piekare abpusējs balsts no lieta alumīnija, centrālais amortizators, hidrauliska atsperes nospriegošana, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 135 mm / 142 mm(ar pazemināto piekari: 115 mm / 122 mm)
Riteņu bāze 1518 mm
Izskrējiens 114,3 mm
Stūrēšanas leņķis 60,5°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50" x 17”
Diska izmērs aizmugurē 5,50" x 17”
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 180/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm peldošie bremžu diski, 4 virzuļu radiālās bremžu skavas
Aizmugures bremzes viens 265 mm bremžu disks, viena virzuļa peldošā bremžu skava
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 2140 mm
Platums (ar spoguļiem) 815 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1130 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 815 mm (ar pazemināto piekari: 770 mm; ar zemo sēdekli: 790 mm; ar augsto sēdekli: 835 mm; ar komforta sēdekli: 840 mm; ar ekstra augsto sēdekli: 865 mm)
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1820 mm (ar pazemināto piekari: 1755 mm; ar zemo sēdekli: 1785 mm, ar augsto sēdekli: 1860 mm, ar komforta sēdekli: 1870 mm, ar ekstra augsto sēdekli: 1890 mm)
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 211 kg
Sausais svars 2) n/d
Pilna masa 430 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 219 kg
Degvielas bākas tilpums 13 l
Rezerves tilpums 3,5 l

1) saskaņā ar vadlīnijām VO (EU) 168/2013 – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu, ar par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni.

Standarta aprīkojums

  • krāsu TFT displejs ar BMW Motorrad Connectivity;
  • LED priekšējais lukturis (tuvā un tālā gaisma);
  • LED pagriezienu rādītāji;
  • automātiskā stabilitātes kontrole ASC;
  • braukšanas režīmi Rain un Road;
  • regulējama priekšējo bremžu svira un sajūga svira;
  • 12V ligzda.

 

Papildu aprīkojums

  • priekšējais lukturis Headlight Pro, ieskaitot līkumu gaismu;
  • braukšanas režīmu sistēma Pro, ieskaitot ABS Pro, dinamisko saķeres kontroli DTC, motora griezes kontroles sistēmu MSR un dinamisko bremžu kontroli DBC;
  • Dynamic ESA piekare ar elektronisko vadību;
  • bezatslēgas piekļuve;
  • inteliģentais avārijas zvans;
  • riepu spiediena kontrole RDC;
  • pazeminātā piekare.

 

Papildu piederumi

  • dzinēja spoilers;
  • pasažiera sēdekļa pārsegs;
  • frēzēti kāpšļi un spoguļi;
  • alternatīvi sēdekļi;
  • koferu turētāji;
  • mīkstās sānu somas;
  • augstais vējstikls;
  • centrālais balsts.

 

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website