Jaunumi

Jaunais BMW R 18

1.jpg

Ar jauno R 18 BMW ienāk kruizeru segmentā. Kā neviens cits BMW Motorrad modelis līdz šim, R 18 seko vēsturisko BMW motociklu tradīciju pēdās – tehniski un dizaina ziņā. Tajā ir daudz aizgūta no slavenajiem aizgājušo laiku modeļiem, īpaši BMW R 5, atkal koncentrējoties uz pašu būtiskāko motociklā: tradicionālu tehniku un boksermotoru kā braukšanas baudas epicentru, apvienojumā ar “labām vibrācijām”. 


2.jpg


Jaunais BMW R 18: izcils kruizers ar vēsturiskām saknēm

Ar jauno R 18 BMW ienāk kruizeru segmentā. Kā neviens cits BMW Motorrad modelis līdz šim, R 18 seko vēsturisko BMW motociklu tradīciju pēdās – tehniski un dizaina ziņā. Tajā ir daudz aizgūta no slavenajiem aizgājušo laiku modeļiem, īpaši BMW R 5, atkal koncentrējoties uz pašu būtiskāko motociklā: tradicionālu tehniku un boksermotoru kā braukšanas baudas epicentru, apvienojumā ar “labām vibrācijām”. Turklāt jaunajā R 18 klasisks dizains ir apvienots ar modernām tehnoloģijām, šai kombinācijai veidojot aizraujošu koncepciju – braukšanas pieredzi, kas vienādā mērā ir izmeklēta un emocionāla.


3.jpg


Visu laiku lielākais BMW boksermotors ar iespaidīgu griezes momentu

BMW R 18 sirds ir jaunizstrādātais divcilindru boksermotors – Big Boxer. Gan iespaidīgais dizains, gan tajā pielietotās tehnoloģijas atspoguļo gaisa dzeses boksermotoru tradīciju turpinājumu un aizraujošo braukšanas pieredzi, ko tie sniedz kopš 1923. gada, kad BMW Motorrad sākās ražošana. Visu laiku lielākā sērijveida boksera darba tilpums ir 1802 cm3, bet maksimālā jauda – 67 kW (91 ZS) pie 4750 apgr./min. No 2000 līdz 4000 apgr./min dzinējs attīsta vairāk nekā 150 Nm, un šo pirmatnīgo vilcējspēku pavada iespaidīga skaņa.


4.jpg


Dubultu cilpu rāmis un aizmugurējās piekares balsts ar kardānsavienojumu

Jaunā R 18 šasijas centrālais elements ir dubultu cilpu tipa rāmis no tērauda caurulēm. Tā konstrukcija turpina BMW Motorrad ilglaicīgās tradīcijas šādu rāmju izgatavošanā. Izcila kvalitāte un pedantiska uzmanība ir saskatāma pat tajās detaļās, kam pirmajā mirklī nepievērš uzmanību – cauruļu metinājumu vietās, lietajās un kaltajās daļās. Sekojot leģendārā BMW R 5 konstrukcijai un dizainam, kardānsavienojums aizmugurējās piekares balstam ir piestiprināts ar skrūvēm.


5.jpg


Teleskopiskā dakša ar aizsargčaulām, konsoles piekares statnis, spieķoti riteņi un disku bremzes

Jaunā R 18 piekare ar nodomu nav aprīkota ar elektronisko regulēšanu. Tās vietā riteņu kontroli un patīkamu gaitas komfortu nodrošina teleskopiskā dakša un aizmugurējam balstam tieši piestiprināts centrālais amortizators ar progresīvo amortizāciju un regulējamu atsperu nospriegojumu. Tāpat kā leģendārajam R 5, teleskopisko dakšu sedz aizsargčaulas. Dakšas cauruļu diametrs ir 49 mm; piekares gājieni priekšā un aizmugurē ir attiecīgi 120 un 90 mm. Jaunā BMW R 18 bremžu sistēma ietver divus bremžu diskus priekšā, vienu disku aizmugurē un četru virzuļu bremžu skavas. Savukārt spieķotie riteņu diski veido īpaši elegantu izskatu.


6.jpg


Harmoniska ergonomika optimālai motocikla vadīšanai

Sekojot BMW Motorrad filozofijai, jaunais BMW R 18 piedāvā ērtu kāju balstu pozīciju – t.s. vidējo kāpšļu novietojumu. Šī klasiskā pozīcija aiz dzinēja cilindriem ir ne vien tipiska BMW, bet arīdzan veido relaksētu un vienlaikus aktīvu sēdpozīciju, kas savukārt nodrošina optimālu motocikla kontroli.


7.jpg


Trīs braukšanas režīmi līdz ar ASC un MSR vēl pilnīgākam braukšanas priekam un drošībai standartā. Reversa palīgs un palīgs uzsākšanai slīpumā kā papildaprīkojums 

Lai motociklu varētu piemērot individuālām vadītāja vēlmēm, netipiski šim segmentam jaunais R 18 piedāvā trīs bāzes aprīkojumā iekļautus braukšanas režīmus: Rain, Roll un Rock. Standarta aprīkojumā ir iekļauta arī atslēdzama automātiskā stabilitātes kontrole ASC, kas dod augstu braukšanas drošību. Papildus tam R 18 ir aprīkots ar dzinēja bremzēšanas kontroles sistēmu MSR, kura nepieļauj aizmugurējā riteņa bloķēšanos. Starp citām aprīkojuma iespējām ir atpakaļgaitas palīgs, kas būtiski atvieglo manevrēšanu šaurās vietās vai slīpumā, un Hill Start Control jeb palīgs, kas atvieglo kustības uzsākšanu pret kalnu.


8.jpg


Jaunais R 18: ikonisks stils, moderna tehnika un autentiski materiāli jaunā pārlikumā

R 18 meistarīgi pārnes aizgājušo gadu ikonisko stilu uz mūsdienām, saglabājot askētisku, tīru dizainu daudzās detaļās, ko lielā mērā ietekmējuši klasiskie modeļi kā R 5. Tā nav nekāda sagadīšanās, ka funkcionālie un stila elementi – rāmis, raksturīgās formas degvielas tvertne, vaļējā aizmugurējā riteņa piedziņas vārpsta un dekoratīvās līnijas krāsojumā – atgādina leģendāro 1936. gada bokseri. R 18 klasiskā stila paneļi arīdzan ir izgatavoti no metāla, tiem sasaucoties ar klasiķi. Gluži tāpat par R 5 atgādina arī aizmugurējā piekare. Ar divpusējo sviru un centrālā amortizatora novietojumu motocikla aizmugurējā daļa veido vizuālas paralēles ar R 5, kam nebija aizmugurējā riteņa amortizācijas.


9.jpg


R 18 First Edition: ekskluzīvs krāsojums un hroma detaļas

Līdz ar debiju BMW Motorrad jauno R 18 piedāvā ekskluzīvā R 18 First Edition izpildījumā – līdzās standarta modelim, kas rezervēts atsevišķiem tirgiem. Speciālizlaiduma versija klasiskā melnajā krāsojumā ar dekoratīvām baltajām līnijām apvieno R 18 izskatu ar ekskluzīvām detaļām: vairākām hromētām daļām, emblēmu uz sēdekļa un hromētām “First Edition” plāksnēm uz boksermotora vārstu vākiem.

10.jpg


Pārbūvei piemērota konstrukcija kā nosacījums vienkāršai individualizēšanai

Jaunais R 18 piedāvā tādu arhitektūru, kas ir ārkārtīgi piemērota vieglai motocikla pārveidošanai, un šī īpašība bija konstruktoru uzmanības centrā jau ļoti agrīnā modeļa izstrādes fāzē. Tā rezultātā motocikls ir aprīkots ar vienkārši noņemamu aizmugurējo rāmi un saistītajām detaļām. Rūpīgi pārdomātas bremžu un sajūga hidraulisko vadu un elektriskās sistēmas pieslēguma vietas dod iespēju ātri un vienkārši uzstādīt augstāku vai zemāku stūri kopā ar atbilstoša garuma vadiem un kabeļiem. Piedevām cilindru vārstu vāki un priekšējais siksnas vāks ir ārpus dzinēja eļļošanas sistēmas un tādējādi tos ir viegli nomainīt.


11.jpg


Individualizēšanas daļas un Roland Sands Design kolekcijas “Machined” un “2-Tone Black”

BMW Motorrad aprīkojuma programma paver visplašākās iespējas jauno R 18 piemērot individuālai gaumei un vajadzībām. BMW Motorrad oriģinālie piederumi ļauj ievērojami pārveidot motocikla raksturu. Reizē ar jaunā R 18 debiju ir pieejamas arī divas īpašas frēzēta alumīnija daļu kolekcijas, kas tapušas, sadarbojoties ar Roland Sands Design,– “Machined” un “2-Tone-Black”.


12.jpg


Kopīgas aktivitātes ar citiem zīmoliem: BMW un Mustang sēdekļi, kā arī Vance & Hines izplūdes sistēmas “Made in USA”

Jaunā R 18 piederumu un individualizēšanas programmas ietvaros BMW Motorrad sadarbojas ar Roland Sands Design un vairākiem citiem plaši pazīstamiem piegādātājiem, ieskaitot amerikāņu kompāniju Mustang Seats, kas piedāvā rokām izgatavotus augstākās kvalitātes sēdekļus. Ne mazāk radošas motocikla individualizēšanas potenciālu piedāvā sadarbībā ar Vance & Hines radītās izplūdes sistēmas.


13.jpg


Jaunā BMW R 18 pārskats īsumā:

  • ikonisks stils apvienojumā ar modernām tehnoloģijām un autentiskiem materiāliem;

  • visu laiku lielākais BMW boksermotors ar 1802 cm3 darba tilpumu;

  • jauda: 67 kW (91 ZS) pie 4750 apgr./min; maksimālais griezes moments: 158 Nm pie 3000 apgr./min;

  • vairāk nekā 150 Nm diapazonā no 2000 līdz 4000 apgr./min;

  • vaļēja transmisijas vārpsta;

  • rūpīgi nostrādāts dubultu cilpu rāmis no tērauda caurulēm;

  • aizmugurējā piekares svira ar kardānsavienojumu un neamortizētā rāmja izskatu;

  • teleskopiskā dakša ar aizsargčaulām un konsoles piekares statnis ar progresīvo amortizāciju;

  • harmoniska ergonomika ar relaksētu sēdpozīciju optimālai motocikla kontrolēšanai;

  • disku bremzes priekšā un aizmugurē; spieķoti riteņu diski;

  • modernākā lukturu LED tehnika klasiskā dizaina interpretācijā;

  • adaptīvā līkumu gaisma labākai ceļa izgaismošanai, pieejama kā papildu aprīkojums;

  • klasiskas formas mērinstrumenti ar integrētu displeju;

  • bezatslēgas piekļuves sistēma Keyless Ride;

  • trīs braukšanas režīmi, ASC un MSR;

  • reversa asistents un palīgs kustības uzsākšanai pret kalnu pieejami kā papildu aprīkojums;

  • R 18 First Edition: ekskluzīvs izskats ar īpašu krāsojumu un hromētām detaļām;

  • plašs papildu aprīkojuma un BMW Motorrad oriģinālo piederumu klāsts, kā arī eleganta ekipējuma kolekcija Ride & Style.

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website