THE NEW R 18

JAUNAIS R 18

Nozīme ir tikai dvēselei

Jaunais R18 iemieso mūsu vēsturi un markas nozīmīgākas iezīmes, pie kuru radīšanas esam smagi strādājuši. Rezultāts? Rakstura pilns kruizers, kas lepojas ar lielāko boksermotora darba tilpumu, kādu jebkad esam izmantojuši, kā arī ar laikam pāri stāvošiem dizaina risinājumiem, piemēram, R 18 First Edition dubultajām baltajām līnijām.


Kruizers no pirmā acu uzmetiena

Motocikla siluets ir iegarens un zems. Divu tērauda cauruļu cilpu veidotais rāmis aptver jaudīgo un skulpturāli veidoto dzinēju, kas kā magnēts piesaista motocikla iespaidīgajam izskatam. Braucējiem ir plašas motocikla pielāgošanas iespējas: R 18 ir atsegts līdz tā kodolam un gatavs neierobežotai individualizēšanai.


Piedzīvojiet R 18 skaņu

Mēs ar pārliecību esam paļāvušies uz boksermotoru kopš 1923. gada. R 18 1802 cm3 divcilindru boksermotors ir bokseris ar lielāko darba tilpumu, kādu jebkad esam izmantojuši. Tas savu maksimālo griezes momentu – 158 Nm – attīsta pie 3000 apgr./min. No 2000 līdz 4000 apgr./min tas attīsta vairāk nekā 150 Nm, kas nozīmē nemainīgi lielu griezes momentu apvienojamā ar bokserim tipisko raksturu. Pie 4750 apgr./min Big Boxer piegādā 67 kW (91 ZS) jaudu. Te sastopas motoru būvēšanas tradīcijas un modernās tehnoloģijas – tīrām emocijām uz ceļa.

 

 
THE NEW BMW R 18
Motors  
Tips gaisa/eļļas dzeses divu cilindru četrtaktu boksermotors ar divām virs kloķvārpstas izvietotām, ķēdes piedzītām sadales vārpstām
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 107,1 mm x 100 mm
Darba tilpums 1802 cm³
Maksimālā jauda 67 kW (91 ZS) pie 4750 apgr./min
Maksimālā grieze 158 Nm pie 3000 apgr./min
Kompresijas pakāpe 9,6 :1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektronisko kontrolēta degvielas iesmidzināšanas ieplūdes kolektorā, BMS-K+ elektroniskā dzinēja vadība: BMS-O ar E-Gas
Atgāzu kontrole regulēts 3 pakāpju katalītiskais neitralizators
CO2 izmeši
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 180 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 5,6 l/100km
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns (maks. 15% etanola, E15) ROZ 95 90 AKI
Elektriskā sistēma  
Ģenerators pastāvīgo magnētu ģenerators, 600 W (nominālā jauda)
Akumulators 12 V / 26 Ah, bezpakopes
Transmisija  
Sajūgs viena diska sausais sajūgs
Pārnesumkārba 6 pakāpju pārnesumkārba atsevišķā korpusā
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis divu tērauda cauruļu cilpu rāmis ar pieskrūvētām apakšējām sijām
Priekšējā riteņa piekare teleskopiskā dakša
Aizmugures riteņa piekare divpusējs balsts no tērauda caurulēm, centrālais amortizatora statnis
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 120 mm / 90 mm
Riteņu bāze 1731 mm
Izskrējiens 150 mm
Stūrēšanas leņķis 57,3°
Riteņi spieķoti diski
Diska izmērs priekšā 3,00" x 16"
Diska izmērs aizmugurē 5,00" x 16"
Riepas izmērs priekšā 130/90 B16
Riepas izmērs aizmugurē 180/65 B16
Priekšējās bremzes divi bremžu diski, diametrs 300 mm, četru virzuļu fiksētā skavas
Aizmugures bremzes viens bremžu disks, diametrs 300 mm, četru virzuļu fiksētā skava
ABS BMW Motorrad integrētā ABS (daļēji integrēta)
Gabarīti/svars  
Garums 2440 mm
Platums (ar spoguļiem) 964 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1342 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 710 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1655 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 365 kg
Sausais svars 2)
Pilna masa 560 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 195 kg
Degvielas bākas tilpums apm. 16 l
Rezerves tilpums apm. 4 l

1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no degvielas tvertnes izmantojamā tilpuma.

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website