M RR in Light white/M Motorsport
M RR with M Competition Package

M 1000 RR

BMW M 1000 RR

Sacenšoties kā neviens cits

Jūs dzen jūsu sāncensības gars. Jūsu aizrautība dominē un izaicina jūs. Meklēšana pēc kā vairāk definē katru milisekundi: tas ir tīrs motorsports. Augsta veiktspēja, augsto tehnoloģiju materiāli, izcila amata prasme un ekskluzivitāte vissīkākajā detaļā: M RR ir BMW Motorrad pirmais M modelis. Tā gēni nāk tieši no profesionālajām sacīkstēm. M RR un M RR ar M Competition pakotni piedāvā tīrasiņu sacīkšu tehnoloģijas – tiem, kam ir visaugstākās prasības sportā, un adrenalīna dzītiem perfekcionistiem uz ceļa. Jo #NeverStopChallenging ir vairāk nekā solījums. Tā ir apņemšanās.


Tīra griba uzvarēt

M RR tehnika ir izstrādāta sacīkstēs un tika pilnveidota ceļam. To darot, mēs palielinājām četrcilindru rindas dzinēja jaudu, salīdzinot ar RR: lai iegūtu lielāku griezes momentu pie vidējiem apgriezieniem. Titāna klaņi ir vieglāki, divplecu sviras par 1,5 mm šaurākas, un ir saīsināts gaisa padeves ceļš labākām slodzes izmaiņām: milimetri te strādā milisekunžu labā. Turklāt dzinējā ir uzstādīti kalti virzuļi ar diviem gredzeniem un speciālu ribojumu, un cilindru galvām ir jauna kanālu ģeometrija un pastiprinātas gultņu sēžas. Gala rezultāts: labāka dinamika un samazināta masas inerce. Īsākai pārnesuma attiecībai pat aizmugurējam zobratam ir piešķirts ekstra zobs, un ir pagarināta ķēde un riteņu bāze. Sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju darbojas bez pašpastiprināšanas – perfektai starta kontrolei.


Lielāks piespiedējspēks: M spārni

Spiediens kontaktpunktā var izrādīties šķirtne starp uzvaru un sakāvi. No oglekļa šķiedras izgatavotie M spārni rada 16,3 kg piespiedējspēku. To apvienojot ar augsto vējstiklu, jūs varat lielāku jaudu pārvērst lielākā ātrumā. Pirms līkuma, līkumā un paātrinoties līkuma izejā. Priekšējais ritenis tiecas tieši uz līkuma apeksu un saglabā kontaktu ar asfaltu; DTC ir jāiejaucas mazāk. Un jūs braukšanu uz aizmugurējā riteņa varat pietaupīta finiša taisnei.


Intuitīva, skaidra, godīga, tieša – tādai jābūt atgriezeniskajai saitei

Tikai tas, ko jūtat, jūs vedīs uz priekšu. M RR šasija un ģeometrija ir pieskaņota braukšanai sacīkšu trasē. Vēl lielākai veiktspējai sacīkšu aplī un boksos. Motocikla vadāmība, bremzēšana un starta sasvēršanās kompensācija nodrošina labāku priekšējā un aizmugurējā riteņa izjūtu. Pat uz asfaltētiem lauku ceļiem. Garāka riteņu bāze M RR padara daudz komfortablāku. Viegli regulējamais aizmugurējā balsta stiprinājuma punkts ir pārveidots un palielināts. Turklāt jauna aizmugurējā ass, arī pateicoties pielāgotām bremzēm, nodrošina ātru aizmugurējā riteņa nomaiņu. Šeit garāžu celiņa vajadzības sastopas ar jūsu vēlmi pēc perfekcijas.

 

Bezkompromisu paātrinājums – bet otrādi

Mēs esam labākās mums tirgū pieejamās bremžu skavas padarījuši vēl efektīvākas. Viens rezultāts, divi vārdi: labākais klasē. Lai panāktu lielāku spiediena punkta stabilitāti, mēs esam optimizējuši bremžu šķidrumu. Līdzās standarta bremžu klučiem jūs varat izvēlēties vēl citu alternatīvu: šie kluči nāk no Izturības pasaules čempionāta motošosejā (FIM EWC) un ir paredzēti tikai sacīkšu trasei. Apvienojumā ar ideāli veidotiem vadības rīkiem un sēdekli tas nodrošina maksimālu bremzēšanas stabilitāti un atgriezenisko saiti, kā arī lielisku koordināciju ar sacīkšu RACE ABS. Tālab M bremzes patiesi ir augstākais atskaites punkts.


Divas versijas, viens mērķis: tīra veiktspēja

Katrs M RR nozīmē absolūtu apņemšanos un gribu parādīt savas spējas. Tā bāzes versijā M RR ir radīts sacīkstēm un koncentrējas uz gramiem un milisekundēm. Uzstādot M Competition pakotni, M RR leposies ar M frēzētajām daļām un M oglekļa šķiedras daļām, tām pasvītrojot sportisko izskatu.


Apļiem nav gala – tāpat kā pilnībai

Vai pilnību ir iespējams uzlabot? Izlemiet paši: M RR ir pieejams kā pamata versijā, tā arī ar M RR Competition pakotni. Turklāt mēs jums piedāvājam dažādas M Performance daļas, ar kurām jūs varat pielāgot un individualizēt savu M RR. Daudzas no daļām iespējams uzstādīt ļoti ātri, jūsu M RR ielas motociklu dažās minūtēs pārvēršot par trases mašīnu. Bet pat šeit paliek vieta uzlabojumiem: M RR ar M Performance sacīkšu daļām – kad runa ir tikai par sacīkšu trasi.


Pasaulē spēcīgākais burts

M visā pasaulē ir sinonīms panākumiem sacīkstēs un ir paredzēts braucējiem, kuriem ir īpaši augstas prasības attiecībā uz sniegumu, ekskluzivitāti un individualitāti. Izmantojiet iespēju un izpētiet visu pieejamo informāciju par M RR un M saimi.

 

 
BMW M 1000 RR
Motors  
Tips ūdens/eļļas dzesēšanas četru taktu četrcilindru rindas dzinējs; četri titāna vārsti uz cilindru un BMW ShiftCam
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 80 mm x 49,7 mm
Darba tilpums 999 cm3
Maksimālā jauda 156 kW (212 ZS) pie 14 500 apgr./min
Maksimālā grieze 113 Nm pie 11 000 apgr./min
Kompresijas pakāpe 13,5 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana, maināma garuma gaisa ieplūdes kanāli
Atgāzu kontrole slēgta cikla 3 pakāpju katalītiskais neitralizators, emisijas standarts EU-5
CO2 izmeši 151 g/km
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums 306 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 6,5 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 (RON)(detonācijas kontrole; nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators 450 W
Akumulators 12 V / 5 Ah, litija jonu
Transmisija  
Sajūgs pašpastiprinošs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba ar taisnzobu zobratiem
Pārvads ķēde: 525, 17/46
Šasija/bremzes  
Rāmis tilta tipa lieta alumīnija rāmis ar integrētu nesošo dzinēja korpusu
Priekšējā riteņa piekare apvērsta teleskopiskā dakša ar 45 mm diametra iekšējām caurulēm, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējama priekšslodze
Aizmugures riteņa piekare divpusējs alumīnija balsts, Full Floater Pro, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējama atsperes priekšslodze
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 120 mm / 117
Riteņu bāze 1457 mm
Izskrējiens 99,8 mm
Stūrēšanas leņķis 66,4°
Riteņi M oglekļa šķiedras diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17"
Diska izmērs aizmugurē 6,00 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 200/55 ZR 17
Priekšējās bremzes M bremzes ar diviem 320 mm bremžu diskiem un četru virzuļu bremžu skavām
Aizmugures bremzes M bremzes ar vienu 220 mm bremžu disku un divu virzuļu bremžu skavām
ABS BMW Motorrad Race ABS Pro (daļēji integrēta), pārslēdzami režīmi. ABS Pro iestatījumi režīmiem RAIN, ROAD, DYNAMIC; ABS Pro atslēgta RACE un Race Pro 1-3 režīmos
Gabarīti/svars  
Garums 2073 mm
Platums (ar spoguļiem) 848 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1197 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 832 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1845 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 192 kg (ar M Competition pakotni 191,8 kg) 1)
Sausais svars 2) 170 kg (ar M Competition pakotni 169,8 kg) bez akumulatora
Pilna masa 407 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 212 kg
Degvielas bākas tilpums 16,5 l
Rezerves tilpums apm. 4 l
1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.
© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website