BMW M 1000 RR
Sacenšoties kā neviens cits
Jūs dzen jūsu sāncensības gars. Jūsu aizrautība dominē un izaicina jūs. Meklēšana pēc kā vairāk definē katru milisekundi: tas ir tīrs motorsports. Augsta veiktspēja, augsto tehnoloģiju materiāli, izcila amata prasme un ekskluzivitāte vissīkākajā detaļā: M RR ir BMW Motorrad pirmais M modelis. Tā gēni nāk tieši no profesionālajām sacīkstēm. M RR un M RR ar M Competition pakotni piedāvā tīrasiņu sacīkšu tehnoloģijas – tiem, kam ir visaugstākās prasības sportā, un adrenalīna dzītiem perfekcionistiem uz ceļa. Jo #NeverStopChallenging ir vairāk nekā solījums. Tā ir apņemšanās.
Tīra griba uzvarēt
M RR tehnika ir izstrādāta sacīkstēs un tika pilnveidota ceļam. To darot, mēs palielinājām četrcilindru rindas dzinēja jaudu, salīdzinot ar RR: lai iegūtu lielāku griezes momentu pie vidējiem apgriezieniem. Titāna klaņi ir vieglāki, divplecu sviras par 1,5 mm šaurākas, un ir saīsināts gaisa padeves ceļš labākām slodzes izmaiņām: milimetri te strādā milisekunžu labā. Turklāt dzinējā ir uzstādīti kalti virzuļi ar diviem gredzeniem un speciālu ribojumu, un cilindru galvām ir jauna kanālu ģeometrija un pastiprinātas gultņu sēžas. Gala rezultāts: labāka dinamika un samazināta masas inerce. Īsākai pārnesuma attiecībai pat aizmugurējam zobratam ir piešķirts ekstra zobs, un ir pagarināta ķēde un riteņu bāze. Sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju darbojas bez pašpastiprināšanas – perfektai starta kontrolei.
Lielāks piespiedējspēks: M spārni
Spiediens kontaktpunktā var izrādīties šķirtne starp uzvaru un sakāvi. No oglekļa šķiedras izgatavotie M spārni rada 16,3 kg piespiedējspēku. To apvienojot ar augsto vējstiklu, jūs varat lielāku jaudu pārvērst lielākā ātrumā. Pirms līkuma, līkumā un paātrinoties līkuma izejā. Priekšējais ritenis tiecas tieši uz līkuma apeksu un saglabā kontaktu ar asfaltu; DTC ir jāiejaucas mazāk. Un jūs braukšanu uz aizmugurējā riteņa varat pietaupīta finiša taisnei.
Intuitīva, skaidra, godīga, tieša – tādai jābūt atgriezeniskajai saitei
Tikai tas, ko jūtat, jūs vedīs uz priekšu. M RR šasija un ģeometrija ir pieskaņota braukšanai sacīkšu trasē. Vēl lielākai veiktspējai sacīkšu aplī un boksos. Motocikla vadāmība, bremzēšana un starta sasvēršanās kompensācija nodrošina labāku priekšējā un aizmugurējā riteņa izjūtu. Pat uz asfaltētiem lauku ceļiem. Garāka riteņu bāze M RR padara daudz komfortablāku. Viegli regulējamais aizmugurējā balsta stiprinājuma punkts ir pārveidots un palielināts. Turklāt jauna aizmugurējā ass, arī pateicoties pielāgotām bremzēm, nodrošina ātru aizmugurējā riteņa nomaiņu. Šeit garāžu celiņa vajadzības sastopas ar jūsu vēlmi pēc perfekcijas.
Bezkompromisu paātrinājums – bet otrādi
Mēs esam labākās mums tirgū pieejamās bremžu skavas padarījuši vēl efektīvākas. Viens rezultāts, divi vārdi: labākais klasē. Lai panāktu lielāku spiediena punkta stabilitāti, mēs esam optimizējuši bremžu šķidrumu. Līdzās standarta bremžu klučiem jūs varat izvēlēties vēl citu alternatīvu: šie kluči nāk no Izturības pasaules čempionāta motošosejā (FIM EWC) un ir paredzēti tikai sacīkšu trasei. Apvienojumā ar ideāli veidotiem vadības rīkiem un sēdekli tas nodrošina maksimālu bremzēšanas stabilitāti un atgriezenisko saiti, kā arī lielisku koordināciju ar sacīkšu RACE ABS. Tālab M bremzes patiesi ir augstākais atskaites punkts.
Divas versijas, viens mērķis: tīra veiktspēja
Katrs M RR nozīmē absolūtu apņemšanos un gribu parādīt savas spējas. Tā bāzes versijā M RR ir radīts sacīkstēm un koncentrējas uz gramiem un milisekundēm. Uzstādot M Competition pakotni, M RR leposies ar M frēzētajām daļām un M oglekļa šķiedras daļām, tām pasvītrojot sportisko izskatu.
Apļiem nav gala – tāpat kā pilnībai
Vai pilnību ir iespējams uzlabot? Izlemiet paši: M RR ir pieejams kā pamata versijā, tā arī ar M RR Competition pakotni. Turklāt mēs jums piedāvājam dažādas M Performance daļas, ar kurām jūs varat pielāgot un individualizēt savu M RR. Daudzas no daļām iespējams uzstādīt ļoti ātri, jūsu M RR ielas motociklu dažās minūtēs pārvēršot par trases mašīnu. Bet pat šeit paliek vieta uzlabojumiem: M RR ar M Performance sacīkšu daļām – kad runa ir tikai par sacīkšu trasi.
Pasaulē spēcīgākais burts
M visā pasaulē ir sinonīms panākumiem sacīkstēs un ir paredzēts braucējiem, kuriem ir īpaši augstas prasības attiecībā uz sniegumu, ekskluzivitāti un individualitāti. Izmantojiet iespēju un izpētiet visu pieejamo informāciju par M RR un M saimi.
BMW M 1000 RR
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | ūdens/eļļas dzesēšanas četru taktu četrcilindru rindas dzinējs; četri titāna vārsti uz cilindru un BMW ShiftCam |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 80 mm x 49,7 mm |
Darba tilpums | 999 cm3 |
Maksimālā jauda | 156 kW (212 ZS) pie 14 500 apgr./min |
Maksimālā grieze | 113 Nm pie 11 000 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 13,5 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana, maināma garuma gaisa ieplūdes kanāli |
Atgāzu kontrole | slēgta cikla 3 pakāpju katalītiskais neitralizators, emisijas standarts EU-5 |
CO2 izmeši | 151 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | 306 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 6,5 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 (RON)(detonācijas kontrole; nominālā jauda ar 98 RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | 450 W |
Akumulators | 12 V / 5 Ah, litija jonu |
Transmisija | |
Sajūgs | pašpastiprinošs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba ar taisnzobu zobratiem |
Pārvads | ķēde: 525, 17/46 |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | tilta tipa lieta alumīnija rāmis ar integrētu nesošo dzinēja korpusu |
Priekšējā riteņa piekare | apvērsta teleskopiskā dakša ar 45 mm diametra iekšējām caurulēm, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējama priekšslodze |
Aizmugures riteņa piekare | divpusējs alumīnija balsts, Full Floater Pro, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējama atsperes priekšslodze |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 120 mm / 117 |
Riteņu bāze | 1457 mm |
Izskrējiens | 99,8 mm |
Stūrēšanas leņķis | 66,4° |
Riteņi | M oglekļa šķiedras diski |
Diska izmērs priekšā | 3,50 x 17" |
Diska izmērs aizmugurē | 6,00 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 ZR 17 |
Riepas izmērs aizmugurē | 200/55 ZR 17 |
Priekšējās bremzes | M bremzes ar diviem 320 mm bremžu diskiem un četru virzuļu bremžu skavām |
Aizmugures bremzes | M bremzes ar vienu 220 mm bremžu disku un divu virzuļu bremžu skavām |
ABS | BMW Motorrad Race ABS Pro (daļēji integrēta), pārslēdzami režīmi. ABS Pro iestatījumi režīmiem RAIN, ROAD, DYNAMIC; ABS Pro atslēgta RACE un Race Pro 1-3 režīmos |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2073 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 848 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1197 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 832 mm |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1845 mm |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 192 kg (ar M Competition pakotni 191,8 kg) 1) |
Sausais svars 2) | 170 kg (ar M Competition pakotni 169,8 kg) bez akumulatora |
Pilna masa | 407 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 212 kg |
Degvielas bākas tilpums | 16,5 l |
Rezerves tilpums | apm. 4 l |