F 850 GS “40 YEARS GS”
Leģendārs dizains, moderna tehnika
BMW GS ir ikona, īsts pionieris. Vairāk nekā 40 gadus tas ir apvienojis daudzpusību ar unikālu braukšanas pieredzi. Mēs svinam šo jubileju ar F 850 GS "40 Years GS" versiju. Tās melni dzeltenais krāsojums atsaucas uz leģendāro R 100 GS, atdzīvinot GS 40 gadu vēsturi. Īpašais siluets demonstrē GS gēnus. Un, pateicoties tehniskajām un dinamiskajām iezīmēm, piemēram, Pro braukšanas režīmiem, tas ir meistars jebkurā maršrutā. Esot uz ceļa vai ārpus tā, izbaudiet īpašo #SpiritofGS.
F 850 GS – vienmēr labs pamats
“40 Years GS” no ārpuses, viscaur F 850 GS iekšpusē: pateicoties modernajam tehniskajam arsenālam, braukšana ar šo motociklu sniedz tīru prieku un ļauj jums turpināt tur, kur citi griežas atpakaļ. 21 collas priekšējais ritenis un plašais standarta aprīkojuma klāsts ļauj sekot jebkuram maršrutam, lai kas jūs tur gaidītu. Ar GS jūs esat gatavi jebkuram izaicinājumam. Izpētiet visu pieejamo informāciju par F 850 GS aprīkojumu un variantiem.
Piedzīvojumu brauciens 40 gadu garumā
No Āfrikas līdz Vidusāzijai: 40 gadu laikā GS ir bijis gandrīz visur pasaulē. Tas ir motocikls, kas pievārējis visu veidu apvidu un ielas – jaudīgs un drosmīgs, lai kādi būtu apstākļi. GS ir daudzfunkcionālo motociklu pionieris.
GS saknes ir meklējamas rallijreida sacensībās, un tas ir acīmredzams, vien paskatoties uz motociklu. Pirmie prototipi tika sekmīgi izmantoti bezceļa sacensībās, un sērijveida modelis R 80 G/S parādījās 1980. gadā. Tas kļuva par pasaulē pirmo daudzfunkcionālo tūrisma enduro motociklu. Vairāk nekā 40 gadu garumā GS ir turpinājis braukt vietās, kur citi griezušies apkārt. Nav tādu šķēršļu, kas to spētu apturēt.
THE F 850 GS – “40 YEARS GS” EDITION
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | četru taktu divcilindru rindas dzinējs ar šķidrumdzesi; četri vārsti uz cilindru, divas augšējās sadales vārpstas, eļļošanas sistēma ar sauso karteri |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 84 mm x 77 mm |
Darba tilpums | 853 cm3 |
Maksimālā jauda | 70 kW (95 ZS) pie 8250 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgr./min;ar bezsvina benzīnu RON91: 66 kW (90 ZS) pie 8000 apgr./min |
Maksimālā grieze | 92 Nm pie 6250 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 63 Nm pie 4500 apgr./min;ar bezsvina benzīnu ROZ91: 86 Nm pie 6250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,7 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Atgāzu kontrole | slēgta cikla 3 pakāpju katalītiskais neitralizators, emisijas standarts EU-4 |
CO2 izmeši | 99 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 200 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 4,2 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 95 (RON);bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 91 (RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | pastāvīgo magnētu ģenerators, 416 W (nominālā jauda) |
Akumulators | 12 V / 10 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā ar mehānisko (troses) pievadu; aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba, integrēta dzinēja korpusā |
Pārvads | ķēde ar O veida blīvgredzeniem un triecienu amortizāciju aizmugurējā riteņa rumbā |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | tilta tipa rāmis, presētu tērauda detaļu konstrukcija |
Priekšējā riteņa piekare | apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 43 mm |
Aizmugures riteņa piekare | lieta alumīnija divpusējs balsts, centrālais amortizatora statnis, hidrauliski regulējama atsperes priekšslodze, regulējama atsitiena amortizācija |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 204 mm / 219 mm;ar pazemināto piekari: 184 mm / 199 mm |
Riteņu bāze | 1593 mm |
Izskrējiens | 126 mm |
Stūrēšanas leņķis | 62° |
Riteņi | šķērsspieķu diski |
Diska izmērs priekšā | 2,15 x 21" |
Diska izmērs aizmugurē | 4,25 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 90/90 21 |
Riepas izmērs aizmugurē | 150/70 R17 |
Priekšējās bremzes | divi peldošie bremžu diski, Ø 305 mm, divu virzuļu peldošās bremžu skavas |
Aizmugures bremzes | viens bremžu disks, Ø 265 mm, viena virzuļa peldošā bremžu skava |
ABS | BMW Motorrad ABS (atslēdzama) |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2305 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 922 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1356 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 860 mm (ar pazemināto piekari: 815 mm, ar zemo sēdekli: 835 mm, ar komforta sēdekli: 875 mm, ar rallija sēdekli: 890 mm) |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1910 mm (ar pazemināto piekari: 1830 mm, ar zemo sēdekli: 1870 mm, ar komforta sēdekli: 1950 mm, ar rallija sēdekli: 1980 mm) |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 229 kg |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 445 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 216 kg |
Degvielas bākas tilpums | 15 l |
Rezerves tilpums | apm. 3,5 l |
1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.