Edition 40 Years GS

THE R 1250 GS – “40 YEARS GS” EDITION

R 1250 GS “40 YEARS GS”

Pārbaudīts sniegums, leģendārs dizains

BMW GS ir pionieris, kas 40 gadu garumā apvienojis daudzpusību un unikālu braukšanas pieredzi. Mēs to atzīmējam ar īpašu R 1250 GS versiju “40 Years GS”. Ar leģendārā modeļa R 100 GS īpašo melni dzelteno krāsojumu GS vēsture burtiski atdzīvojas. Unikālais dizains ir apvienots ar R 1250 GS mūsdienīgajām funkcijām, piemēram, paplašināto Pro braukšanas režīmu klāstu un ShiftCam boksermotoru. Jūs varat izbaudīt vienreizēju spēku un neierobežotu braukšanas prieku jebkurā apvidū. Neatkarīgi no tā, vai esat uz ceļa vai bezceļa apstākļos, piedzīvojiet kopā īpašo #SpiritOfGS.


R 1250 GS – vienmēr labs pamats

No ārpuses “40 Years GS”, iekšpusē viscaur R 1250 GS: ar tā moderno tehnisko aprīkojumu GS ir ideāls piedzīvojumu partneris. Pēc izvēles pieejamie Pro braukšanas režīmi kopā ar jauno dinamisko motora bremzēšanas vadību rada īpašu prieku jebkurā situācijā, savukārt modernā lukturu tehnoloģija garantē labāko iespējamo apgaismojumu un optimālu redzamību. Izpētiet visu pieejamo informāciju par R 1250 GS tehniskajiem risinājumiem un variantiem.


Piedzīvojumu brauciens 40 gadu garumā

No Āfrikas līdz Vidusāzijai: 40 gadu laikā GS ir bijis visur pasaulē. Tas ir motocikls, kas pievārējis katru reljefu un ceļu – spēcīgs un drosmīgs par spīti visām grūtībām. GS ir daudzfunkcionālo motociklu pionieris.

Katram veiksmes stāstam ir savs sākums: GS stāsts sākas 1980. gadā, kad BMW Motorrad klajā laida R 80 G / S. Robusts, daudzpusīgs un viegli vadāms jebkurā situācijā: tas kļuva par pasaulē pirmo lielo duālā pielietojuma motociklu. Un 40 gadus vēlāk ar to joprojām brauc. Neapturams un piemērots jebkuram piedzīvojumam.


 

 
THE R 1250 GS – “40 YEARS GS” EDITION
Motors  
Tips divcilidru četrtaktu bokserdzinējs ar gaisa/šķidruma dzesi, divas augšējās sadales vārpstas uz cilindru, viena balansējošā vārpsta un vārstu vadības sistēma BMW ShiftCam
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 102,5 mm x 76 mm
Darba tilpums 1254 cm3
Maksimālā jauda 100 kW (136 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 143 Nm pie 6250 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,5 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšanas ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU-4
CO2 izmeši 110 g/km
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 4,75 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON), adaptīvā piemērošanās degvielas kvalitātei (91–98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 510 W (nominālā jauda)
Akumulators 12 V / 11,8 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs sajūgs eļļas vannā, ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis divsekciju rāmis ar priekšējo un pieskrūvētu aizmugurējo daļu, dzinējs nesošais elements
Priekšējā riteņa piekare BMW Motorrad Telelever; 37 mm diametrs, centrālais amortizators
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, hidrauliska atsperes nospriegošana (bezpakāpju) ar rokratu, kā arī ar rokratu regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 190 mm / 200 mm
Riteņu bāze 1525 mm
Izskrējiens 99,6 mm
Stūrēšanas leņķis 64,5°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,00 x 19"
Diska izmērs aizmugurē 4,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 R 19
Riepas izmērs aizmugurē 170/60 R 17
Priekšējās bremzes divi 305 mm peldošie bremžu diski, 4 virzuļu radiālās skavas
Aizmugures bremzes viens 276 mm bremžu disks, 2 virzuļu peldošā skava
ABS BMW Motorrad Integral ABS (daļēji integrēta), atslēdzama
Gabarīti/svars  
Garums 2207 mm
Platums (ar spoguļiem) 952,5 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1430 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 850 / 870 mm (ar pazemināto piekari 800 / 820 mm)
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1870 / 1910 mm (ar samazinātu sēdekļa augstumu 1750 / 1790 mm)
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 249 kg
Sausais svars 2)
Pilna masa 465 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 216 kg
Degvielas bākas tilpums 20 l
Rezerves tilpums ap 4 l

1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website