R 1250 GS Adventure “40 YEARS GS”
Leģendārais dizains uz pasaules ceļiem
Pionieris caur un cauri: četrus gadu desmitus GS ir simbolizējis ilgas pēc plašumiem un piedzīvojumiem bez robežām. R 1250 GS Adventure īpašajā “40 Years GS” versijā svin #SpiritOfGS: tas ir veltījums GS vēsturei. Ar izteiksmīgo melnās un dzeltenās krāsas salikumu tas atgādina ikonisko R 100 GS un vienlaikus piedāvā vismodernākās tehnoloģijas un aprīkojumu. Ar R 1250 GS Adventure jaudīgo BMW ShiftCam boksermotoru un jaunajiem tehniskajiem risinājumiem jūs pārvarēsiet robežas, bez piepūles sasniegsiet visattālākos galamērķus un būsiet daļa no unikālas kopienas.
R 1250 GS Adventure – vienmēr labs pamats
No ārpuses “40 Years GS”, iekšpusē viscaur R 1250 GS Adventure: pateicoties GS tipiskajai ergonomikai un modernajiem tehniskajiem risinājumiem, nekas nespēs apturēt jūsu ceļojumu apkārt pasaulei. Izmantojot līdzsvaroto ergonomiku, jūs vienmēr sēdēsiet ērti – lai cik ilgs būtu brauciens. Modernā LED gaismas tehnoloģija ar grozāmajiem diožu blokiem nodrošina izcilu apgaismojumu, lai cik skarbi būtu braukšanas apstākļi. Ar to jūs varat drosmīgi stāties pretī putekļiem un dubļiem, karstumam un lietum, un viegli iekarot nezināmu apvidu. Izpētiet visu pieejamo informāciju par R 1250 GS Adventure tehniku un variantiem.
Piedzīvojumu brauciens 40 gadu garumā
No Āfrikas līdz Vidusāzijai: 40 gadu laikā GS ir bijis it visur pasaulē. Tas ir motocikls, kas pievārējis visu veidu apvidu un ielas – jaudīgs un drosmīgs, lai kādi būtu apstākļi. GS ir daudzfunkcionālo motociklu pionieris.
Neviens ceļš nav neizbraucams, neviens galamērķis nav pārāk tālu: GS nozīmē pasauli, kas pilna izaicinājumu, un izsalkumu pēc nākamā piedzīvojuma – tas ir radīts īstiem atklājējiem. Un tas ir bijis perfekts ceļojumu motocikls no sākta gala. Ar “Adventure” sēriju BMW turpina inovācijas, vēl labāk aprīkojot GS garajiem ceļojumiem apkārt pasaulei. Tas ir robusts, universāls un viegli vadāms. 40 gadus tas ir bijis īstais partneris īstos izaicinājumos.
THE R 1250 GS ADVENTURE – “40 YEARS GS” EDITION
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | gaisa/šķidrumdzeses četrtaktu divcilindru boksermotors ar divām augšējām sadales vārpstām uz cilindru, centrālo balansējošo vārpstu un dinamisko vārstu vadības sistēmu BMW ShiftCam |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 102,5 mm x 76 mm |
Darba tilpums | 1254 cm3 |
Maksimālā jauda | 100 kW (136 ZS pie 7750 rpm |
Maksimālā grieze | 143 Nm pie 6250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,5 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniski vadīta degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā |
Atgāzu kontrole | slēgta cikla 3 pakāpju katalītiskais neitralizators, emisijas standarts EU-5 |
CO2 izmeši | 110 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 200 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 4,75 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON), automātiskā pielāgošana degvielas kvalitātei (91 līdz 98 RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | trīsfāžu ģenerators ar 510 W nominālo jaudu |
Akumulators | 12 V / 11,8 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | sajūgs eļļas vannā, ar hidraulisko pievadu, aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas sistēma |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba ar spirālveida zobratu zobiem |
Pārvads | vārpstas piedziņa |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | divu sekciju rāmis ar pieskrūvētu priekšējo un aizmugurēji daļu, nesošais motora bloks |
Priekšējā riteņa piekare | BMW Motorrad Telelever; iekšējo cauruļu diametrs 37 mm, centrālais amortizatora statnis |
Aizmugures riteņa piekare | lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever, centrālais amortizatora statnis ar progresīvo amortizāciju (WAD), atsperes priekšslodzes hidrauliska bezpakāpju regulēšana ar rokratu, ar rokratu regulējama atsitiena amortizācija |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 210 mm / 220 mm |
Riteņu bāze | 1504 mm |
Izskrējiens | 95,4 mm |
Stūrēšanas leņķis | 65,1° |
Riteņi | šķērsspieķoti diski |
Diska izmērs priekšā | 3,00 x 19" |
Diska izmērs aizmugurē | 4,50 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 R 19 |
Riepas izmērs aizmugurē | 170/60 R 17 |
Priekšējās bremzes | divi peldošie bremžu diski, diametrs 305 mm, 4 virzuļu radiālās bremžu skavas |
Aizmugures bremzes | viens bremžu disks, diametrs 276 mm, divu virzuļu peldošā bremžu skava |
ABS | BMW Motorrad integrētā ABS Pro (daļēji integrēta, optimizēta darbam slīpumā) |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2270 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 980 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1460 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 890 mm / 910 mm |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1950 mm / 1990 mm |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 268 kg 1) |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 485 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 217 kg |
Degvielas bākas tilpums | 30 l |
Rezerves tilpums | apm. 4 l |
1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.